Zobacz jak żubry promowały w Warszawie piwo i odpoczynek
11.08.2008, 14:09
Kompania Piwowarska (producent piwa marki Żubr) ustawiła w najbardziej uczęszczanych miejscach w Warszawie trzydzieści makiet żubrów.
Żubry ustawiono w Warszawie na cztery dni (od 7 do 10 sierpnia). Miały symbolicznie zachęcać mieszkańców stolicy do wypoczynku na świeżym powietrzu. Makiety ustawiono m.in. przy rondzie de Gaulle’a, przy Pałacu Kultury i Nauki, na Polach Mokotowskich. ”Zależało nam, aby te działania nie były tylko kolejną kampanią reklamową. Stąd niestandardowy pomysł na postawienie w centralnych punktach Warszawy kilkudziesięciu makiet żubrów” – informuje w komunikacie prasowym Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej. Wcześniej ta akcja była prowadzona w Poznaniu i Białymstoku.

(GK, 11.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










