Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pompidou nowym butikiem kreatywnym na rynku

Pompidou – to nazwa nowo powstałego na polskim rynku butiku kreatywnego.

Jego założycielem i dyrektorem kreatywnym jest były dyrektor kreatywny agencji marketingu zintegrowanego IQ Marketing Sebastian Wełdycz. Pompidou specjalizuje się w budowaniu systemów identyfikacji wizualnej i strategii marek, repozycjonowaniu i kreowaniu nowych marek oraz w działaniach online i PR. Butik wchłonął agencję Republiqa. Obecną na rynku od blisko dwóch lat firmę public relations prowadziły Kamila Kosmaczewska i Agata Małysz-Wełdycz. W Pompidou objęły funkcje dyrektora działu public relations i dyrektora działu client service.

(DOK, 08.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.