Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 07, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany personalne i nowe stanowiska w AWR ”Wprost”

AWR ”Wprost”, wydawca m.in. tygodnika ”Wprost”, rozbudowuje struktury działu sprzedaży i marketingu.

Zmiany personalne są związane ze stopniowym wprowadzaniem nowej strategii marketingowo-sprzedażowej firmy, mającej na celu rewitalizację jej sztandarowego tytułu. Do działu sprzedaży dołączyło trzech key account managerów: Joanna Gieysztor, która ostatnio pracowała jako sales executive w biurze reklamy ”Newsweeka Polska” (Axel Springer Polska), Anna Ziemkiewicz, ostatnio head of the project sales w ”Pulsie Biznesu” (Bonnier Business Polska) i Konrad Gacki, który przeszedł z miesięcznika ”Logo” (Agora SA), gdzie pracował jako starszy konsultant ds. reklamy. Do obowiązków key account managerów należy realizacja nowej strategii sprzedaży tygodnika ”Wprost”, a także tworzenie i koordynacja projektów specjalnych dla wszystkich produktów firmy. Obecnie w dziale sprzedaży pracuje 10 osób, docelowo ma ich być 11. W połowie września dołączy do zespołu Agata Gaździak, która jako Internet sales manager ma odpowiadać za rozwój sprzedaży internetowej (AWR ”Wprost” prowadzi obecnie sześć projektów internetowych: Koty.pl, Psy.pl, Blogbox.com.pl, Wik.com.pl, Infotuba.pl, Wprost24.pl i planuje uruchomienie kolejnych). Agata Gaździak do AWR ”Wprost” przechodzi ze spółki Polskie Książki Telefoniczne, gdzie była doradcą ds. kluczowych klientów internetowych. Ponadto na stanowisku specjalisty ds. marketingu zatrudniono Annę Zdrojek, wcześniej związaną z firmą Astra Polska, gdzie była asystentką ds. marketingu. Nowym PR managerem wydawnictwa w przyszłym tygodniu zostanie Agata Broda, dotychczas PR manager w agencji Prowokator. W AWR ”Wprost” zastąpi Julitę Winczurę, która rozstała się z wydawnictwem. Obecnie trwa jeszcze rekrutacja na stanowisko kierownika działu badań i analiz i do redakcji tygodnika.

(AW, 07.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.