Beata Kozidrak w kampanii pożyczki PKO BP
05.08.2008, 07:58
Rozpoczęła się kampania promocyjna Max Pożyczki z Mini Ratą PKO BP.
Kampania połączona jest z promocją festiwalu PKO BP London Live-Polish Music Festival, a jej twarzą jest Beata Kozidrak, która wystąpi na festiwalu. Akcja promocyjna Max Pożyczki ma zasięg ogólnopolski i wykorzystuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVN Siedem, TV 4, TVN 24 i kanały tematyczne); prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Metro”, ”Super Express”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”, ”Tele Tydzień”, ”To i Owo”, ”Tele Świat”), Internet (Onet.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska, wortale finansowe, serwisy ogłoszeniowe, wyszukiwarka Google). Ponadto przygotowano materiały BTL do placówek banku i siatki wielkoformatowe w centrum Warszawy. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o pożyczce (ci, którzy się na nią zdecydują, otrzymają w prezencie płytę z przebojami gwiazd festiwalu PKO BP London Live). Koncepcja kampanii i kreacje zostały przygotowane przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Kampanię internetową przygotowała i zleciła agencja Hypermedia. Media zaplanował i zakupił Zenithmedia. PKO BP London Live-Polish Music Festival odbędzie się 7 września na Wembley Arena w Londynie.(MŁ, 05.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










