Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kielce w drugiej połowie sierpnia na nośnikach zewnętrznych

15 sierpnia br. rozpocznie się ogólnopolska kampania Kielc na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Dwutygodniowa kampania o wartości 100 tys. zł realizowana będzie na 300 nośnikach Grupy Ströer w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Lublinie i Katowicach. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców dużych miast, w tym studentów, do przyjazdu do Kielc. Autorami kreacji są fotograf Krzysztof Pęczalski i projektant Michał Obiedziński. Kampania zdobyła główną nagrodę w konkursie Złote Formaty podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W lipcu br. zwycięską kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej zrealizował Jarocin, a do końca lutego 2009 roku podobne akcje mają przeprowadzić Szczecin i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

(DOK, 31.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.