Kielce w drugiej połowie sierpnia na nośnikach zewnętrznych
31.07.2008, 08:10
15 sierpnia br. rozpocznie się ogólnopolska kampania Kielc na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Dwutygodniowa kampania o wartości 100 tys. zł realizowana będzie na 300 nośnikach Grupy Ströer w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Lublinie i Katowicach. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców dużych miast, w tym studentów, do przyjazdu do Kielc. Autorami kreacji są fotograf Krzysztof Pęczalski i projektant Michał Obiedziński. Kampania zdobyła główną nagrodę w konkursie Złote Formaty podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W lipcu br. zwycięską kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej zrealizował Jarocin, a do końca lutego 2009 roku podobne akcje mają przeprowadzić Szczecin i Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.(DOK, 31.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










