Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W tym roku telekomy wydają więcej na reklamę ATL

O 15,9 proc. wzrosły wydatki reklamowe ATL czterech największych operatorów komórkowych w pierwszym półroczu br. w porównaniu z tym okresem 2007 roku – wynika z danych Expert Monitora (dane cennikowe, netto).

Przez sześć miesięcy 2008 roku telekomy na reklamę w telewizji, radiu, gazetach, magazynach, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach wydały 681,4 mln zł, a w tym okresie 2007 roku – 588 mln zł. Przez pierwsze sześć miesięcy 2008 roku najwięcej na reklamę wydała Polska Telefonia Cyfrowa (Era) – 232,9 mln zł (wzrost o 41,5 proc. wobec pierwszego półrocza 2007 roku). Na drugim miejscu był Polkomtel (Plus) – 196 mln zł (spadek o 2,31 proc.). PTK Centertel (Orange) wydał na reklamę 156,4 mln zł (wzrost o 11,3 proc.), a P4 (Play) – 96 mln zł (wzrost o 16,7 proc.).

(MAZ, 28.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.