W tym roku telekomy wydają więcej na reklamę ATL
28.07.2008, 08:05
O 15,9 proc. wzrosły wydatki reklamowe ATL czterech największych operatorów komórkowych w pierwszym półroczu br. w porównaniu z tym okresem 2007 roku – wynika z danych Expert Monitora (dane cennikowe, netto).
Przez sześć miesięcy 2008 roku telekomy na reklamę w telewizji, radiu, gazetach, magazynach, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach wydały 681,4 mln zł, a w tym okresie 2007 roku – 588 mln zł. Przez pierwsze sześć miesięcy 2008 roku najwięcej na reklamę wydała Polska Telefonia Cyfrowa (Era) – 232,9 mln zł (wzrost o 41,5 proc. wobec pierwszego półrocza 2007 roku). Na drugim miejscu był Polkomtel (Plus) – 196 mln zł (spadek o 2,31 proc.). PTK Centertel (Orange) wydał na reklamę 156,4 mln zł (wzrost o 11,3 proc.), a P4 (Play) – 96 mln zł (wzrost o 16,7 proc.).(MAZ, 28.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










