Część produktów Telekomunikacji Polskiej przyjmie markę Orange
25.07.2008, 08:32
Telekomunikacja Polska i Orange podpisały umowę licencyjną, na podstawie której Telekomunikacja Polska będzie sprzedawać pod marką Orange część swoich produktów, m.in. usługi telewizyjne, internetowe i dla biznesu.
”Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług” - poinformował w komunikacie prezes zarządu TP Maciej Witucki. Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6 proc. przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów pod marką Orange. Umowa została zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia. Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.(DOK, PAP, 25.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










