Grupa TP oświadcza, że nikogo nie preferuje w przetargu na budżet mediowy
25.07.2008, 08:16
W związku z listem, jaki dom mediowy MPG rozesłał do biur reklam mediów, Grupa TP poinformowała wczoraj, że żaden z zaproszonych do przetargu domów nie jest przez nią preferowany.
Kilka dni temu dom mediowy MPG wysłał do biur reklamy większości mediów brief w związku z przetargiem na zakup i planowanie mediów, który należąca pośrednio do France Telecom Grupa TP (Telekomunikacja Polska i Orange) niedawno rozpoczęła. Oprócz prośby o warunki cenowe reklam napisał, że koordynuje globalną obsługę budżetu France Telecom i ma największe szanse na przejęcie jego budżetu na polskim rynku. W liście MPG niepochlebnie pisał o rywalach - Initiative Warszawa, który obecnie obsługuje klienta oraz Starcom i Mediaedge:cia. Zarówno konkurenci, jak i niektórzy szefowie biur reklam skrytykowali ten ruch MPG. Uznali go nieetyczną formę autopromocji i lobbingu oraz precedens, który nie miał do tej pory miejsca w branży. W odpowiedzi biuro prasowe Grupy TP przesłało wczoraj oświadczenie, w którym pisze m.in.: ”Postępowanie przetargowe prowadzone jest lokalnie na rynku polskim i na jego przebieg, jak również na jego wynik, nie mają wpływu sieciowe powiązania Grupy TP i zaproszone do przetargu domy mediowe”. Mariusz Loch, szef biura prasowego Grupy TP, pytany, czy jest to ostateczne stanowisko Grupy TP w tej sprawie, odpowiedział: - Wszystkon co na tę chwilę chcielibyśmy przekazać, zawarliśmy w oświadczeniu.(MŁ, 25.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










