Talking Heads nowo powstałym butikiem od strategii komunikacyjnych
25.07.2008, 08:14
Talking Heads – to butik PR założony przez Artura Niewrzędowskiego, do tej pory public relations managera w firmie Xelion. Doradcy Finansowi i Artura Adamowicza, właściciela agencji Tomati.
Talking Heads specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacyjnych. Zatrudnia sześć osób. Jego klientami są m.in. Xelion. Doradcy Finansowi, Euler Hermes, Franklin Templeton Investments, Electro World i Carrefour Mova. Adamowicz i Niewrzędowski są związani z rynkiem mediów od połowy lat 90. Specjalizują się w zarządzaniu marką i w realizacji nowych projektów komunikacyjnych. Adamowicz był m.in. dziennikarzem motoryzacyjnym i ekonomicznym. Niewrzędowski pracował jako dziennikarz (m.in. ”Wprost”, ”Puls Biznesu” i Wirtualna Polska). W spółce Agora SA był koordynatorem ds. promocji i PR.(DOK, 25.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










