Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego przeciwko podwyżkom Poczty Polskiej
Przedstawiciele Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego protestują przeciwko praktykom monopolistycznym Poczty Polskiej.
Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwa Infrastruktury i Poczty Polskiej wysłali list, w którym sprzeciwiają się nagłemu wprowadzeniu podwyżki na usługi pocztowe. Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego apeluje do przedstawicieli administracji publicznej, by przestali tolerować monopolistyczne praktyki Poczty Polskiej. ”Podwyżka została wprowadzona w trybie nagłym, bez jakichkolwiek rozmów ze środowiskiem” – napisano w liście. Zdaniem członków SMB, do których należą największe firmy wysyłkowe działające w Polsce, Poczta Polska w żaden sposób nie odnosi się do opóźnień w dostarczaniu przesyłek i wymiany euroskrzynek. Z szacunków niezależnych operatorów pocztowych wynika, że nie wymieniono do tej pory nawet połowy skrzynek, a termin zakończenia prac mija w sierpniu br.(DOK, 22.07.2008)










