Tele2 promuje usługi internetowe
22.07.2008, 08:13
Tele2 w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach promuje usługi internetowe.
Hasło kampanii brzmi ”Szybkie ściąganie”. W jej ramach powstała strona Szybkiesciaganie.pl. Pomysł serwisu polega na skojarzeniu szybkiego ściągania ze ściąganiem ubrań. Stworzono dwie wersje strony – dla mężczyzn i dla kobiet. W przebieralni na plaży pojawia się kobieta lub mężczyzna, którzy się rozbierają - klikając myszką, można rozbieranie przyspieszyć. Oprócz serwisu kampania obejmuje działania w Internecie (m.in. filmy wirusowe na Wrzuta.pl, Smog.pl), nośniki reklamy zewnętrznej umieszczone w nadmorskich kurortach (reklamy pojawią się m.in. na przebieralniach plażowych). Nad morzem organizowane są też akcje BTL. 15-sekundowy spot pojawi się także w kinach sieci Cinema City. Kreację kampanii internetowej przygotowała agencja 180heatbeats, za działania na plaży odpowiedzialna jest agencja Point Group, a spot i kampanię outdoorową przygotowała Publicis. Media zaplanowały i kupiły domy mediowe ACR (Internet) i Starcom.(MAZ, 22.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










