W drugim kwartale br. outdoor wzrósł o ponad 6 proc.
Wpływy z outdooru (bez uwzględnienia reklam na środkach komunikacji) w drugim kwartale br. wyniosły 183,1 mln zł, podała Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
To o ponad 6 proc. więcej niż w drugim kwartale ub.r. Najwięcej na reklamę na nośnikach zewnętrznych wydały branże: spożywcza – jej udział w rynku wyniósł 16,2 proc., telekomunikacja – 15,7 proc., handel – 14,7 proc., rozrywka i kultura – 13,4 proc., motoryzacja i transport – 7,3 proc. W kategorii produktów na billboardach i innych nośnikach najczęściej były promowane: systemy telefonii komórkowej – 13,3 proc., sieci handlowe i hipermarkety – 11,3 proc., samochody – 6,1 proc., środki osobistej pielęgnacji ciała – 5,6 proc., odzież i obuwie – 5,3 proc. Pierwsze półrocze br. outdoor zamknął wpływami w wysokości 326,6 mln zł – wzrost o ponad 14 proc. IGRZ analizuje sprzedaż firm: AMS SA, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Grupa Ströer, News Outdoor Poland SA, Business Consulting, CAM Media, Defi Poland, Gigaboard Polska i Mini Media/Publiprox.(DOK, 21.07.2008)










