W wakacje marka 36.6 promuje się poprzez akcje event marketingu
Pod hasłem ”Możesz się nudzić, ale nie musisz” rozpoczęły się wakacyjne akcje event marketingu promujące markę 36.6 (Polkomtel SA).
Wakacyjne kampanie, podobnie jak działania w mediach tradycyjnych, podporządkowano idei przewodniej marki 36.6, którą jest luz i swoboda. Od 19 lipca do 31 sierpnia br. w każdą sobotę na trasie Kraków-Gdynia i w każdą niedzielę na trasie Gdynia-Kraków będzie kursował specjalny wakacyjny wagon SpokoLoko 36.6. Doczepiony do regularnie kursujących na tej trasie pociągów Intercity, zamiast standardowych przedziałów zostanie wyposażony m.in.: w kanapy, siedziska, ekran plazmowy, DVD i zestawy Playstation. Uruchomiono także linię autobusową 36.6 w Warszawie (autobusy będą kursowały 22-27 lipca i 29 lipca - 3 sierpnia) oraz w Trójmieście (5-10 i 12-17 sierpnia). Na plażach zostaną otwarte bary 36.6, w których będzie można odpocząć na hamakach i wypić drinki 36.6 . Od 26 lipca do 9 sierpnia w m.in. Rewalu, Łebie, Kołobrzegu, Dębkach, Mielnie, Gdańsku, Darłówku, Krynicy Morskiej, Ustce i Gdyni staną solaria i urządzenia do wdychania jodu. Przy promowaniu marki 36.6 Polkomtel SA współpracuje z agencjami: Team One, MRM Worldwide, Grupa Eskadra, Tequila\Polska.(DOK, 21.07.2008)










