Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sponsorowanie przez firmy olimpiady w Pekinie nie popsuje ich wizerunku

Zdaniem większości internautów sponsorowanie przez firmy olimpiady w Pekinie nie wpłynie negatywnie na ich wizerunek – wynika z danych PBI.

39,6 proc. ankietowanych uważa, że sponsorowanie olimpiady w Pekinie nie wpłynie na wizerunek firm, które się na to zdecydują. Dla 35,5 proc. badanych impreza może poprawić wizerunek firm, a dla 10,8 proc. – pogorszyć. 14,1 proc. osób nie ma zdania w tej sprawie. Badanie przeprowadzono w dniach 30 czerwca – 6 lipca w portalach zrzeszonych w PBI (Agora.pl, Interia.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska) na podstawie 915 ankiet.
Zobacz pełne wyniki badań PBI

(KOZ, 18.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.