Agencja Havas Sports & Entertainment otworzyła oddział w Polsce
17.07.2008, 12:45
W Polsce działalność rozpoczęła Havas Sports & Entertainment Poland, należąca do grupy komunikacyjnej Havas struktura zajmująca się marketingiem sportowym.
Polskim oddziałem firmy kieruje Piotr Pietrzak, który wcześniej był dyrektorem marketingu sportowego i promocji w Polish Sport Promotion. Struktura zatrudnia obecnie dwie osoby, oprócz szefa Marcina Pawula, account executive, który wcześniej także pracował w Polish Sport Promotion. Do końca roku firma planuje pozyskać pięciu pracowników. Havas Sport & Entertainment ma się zajmować kompleksowym budowaniem strategii komunikacji marek i firm wokół sportu. W portfolio działań znajduje się: doradztwo strategiczne, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji wokół sportu, działania wspierające projekty sponsorskie, zarządzanie prawami marketingowymi. Piotr Pietrzak w pierwszej kolejności do współpracy chce namówić firmy, które Havas Sports & Entertainment obsługuje już na świecie. Są to m.in. Coca Cola, Adidas, McDonald’s, Orange, Carrefour, Unilever, Motorala. Havas Sport & Entertainment to kolejna struktura, po domu mediowym MPG i firmie interaktywnej Media Contacts, grupy komunikacyjnej Havas w Polsce. Jest ona niezależna, a Piotr Pietrzak odpowiada przed szefami holdingu w Paryżu.(MAZ, 17.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










