Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Szeptycki założył dom mediowy Innovations

Michał Szeptycki, ostatnio dyrektor ds. mediów w domu mediowym SPC House of Media uruchomił własny dom mediowy o nazwie Innovations.

Firma oferuje kompleksowe usługi w zakresie planowania i kupowanie mediów - strategie mediowe oparte na tradycyjnych mediach uzupełnione o działania niestandardowe wykorzystujące inne kanały komunikacji. Obecnie Szeptycki rekrutuje zespół. Przygotowuje też jesienne kampanie dla pierwszych klientów - szczegółów na razie nie ujawnia. Szeptycki pracuje w branży reklamowej od ponad 12 lat. Karierę zaczynał w dziale mediów agencji Euro RSCG, a następnie tworzył dział mediów w agencji Foote, Cone & Belding (FCB). Potem był dyrektorem ds. mediów w domu mediowym Media Concept, a od 1999 roku współtworzył jeden z największych w Polsce niezależnych domów mediowych SPC House of Media.

(MŁ, 16.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.