Michał Szeptycki założył dom mediowy Innovations
16.07.2008, 13:04
Michał Szeptycki, ostatnio dyrektor ds. mediów w domu mediowym SPC House of Media uruchomił własny dom mediowy o nazwie Innovations.
Firma oferuje kompleksowe usługi w zakresie planowania i kupowanie mediów - strategie mediowe oparte na tradycyjnych mediach uzupełnione o działania niestandardowe wykorzystujące inne kanały komunikacji. Obecnie Szeptycki rekrutuje zespół. Przygotowuje też jesienne kampanie dla pierwszych klientów - szczegółów na razie nie ujawnia. Szeptycki pracuje w branży reklamowej od ponad 12 lat. Karierę zaczynał w dziale mediów agencji Euro RSCG, a następnie tworzył dział mediów w agencji Foote, Cone & Belding (FCB). Potem był dyrektorem ds. mediów w domu mediowym Media Concept, a od 1999 roku współtworzył jeden z największych w Polsce niezależnych domów mediowych SPC House of Media.(MŁ, 16.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










