Maxus pierwszym zwycięzcą w przetargu Alior Banku
16.07.2008, 11:14
Dom mediowy Maxus wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla Alior Banku.
Spółka Alior Polska, powołana przez Carlo Tassara International do utworzenia w Polsce nowego banku, przeglądała oferty jeszcze trzech domów mediowych. Były to: Carat Polska, PHD i Starlink. Nadal trwa ta część przetargu, w której dział marketingu Alior Banku wyłoni agencję reklamową. Na krótką listę zostały wybrane propozycje Change Integrated oraz PZL. Koncepty agencji są w tej chwili oceniane. Rozstrzygnięcie ma zapaść w najbliższych dniach. Zwycięska agencja wraz z Maxusem przygotuje kampanię wprowadzającą nową markę na polski rynek. Grupa Carlo Tassara zamierza przeznaczyć na kapitał własny banku kwotę ok. 1,5 mld zł. Projekt tworzy Wojciech Sobieraj, wcześniej wiceprezes Banku BPH SA. Działem marketingu kieruje Barbara Szołomicka, wcześniej dyrektor departamentu marketingu w Banku BPH SA.(MŁ, 16.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










