Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 14, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,5 mln zł za pakiety reklamowe przy "You can dance – Po prostu tańcz" TVN-u

Łączny koszt wszystkich pakietów reklamowych przy programie rozrywkowym "You can dance – Po prostu tańcz" TVN-u to 2,5 mln zł (bez rabatu).

Pakiet 92 billboardów sponsorskich emitowanych w TVN-ie przy programie (z powtórkami) oraz w trakcie jego zapowiedzi (z tego połowa w prime time) kosztuje 1,17 mln zł. Znacznie tańsze są plansze sponsorskie w kanale TVN Siedem, który będzie pokazywał kulisy ”You can dance” – 32 billboardy kosztują 35 tys. zł. 610 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za sponsoring nagrody w towarzyszącym programowi konkursie dla widzów (będzie nadawany w paśmie autopromocyjnym TVN-u). Wiąże się to z emisją spotów reklamowych i plansz sponsorskich z prezentacją nagrody. Natomiast prawie 296 tys. zł kosztuje emisja 16 billboardów w konkursie dla widzów w trakcie programu (odcinki na żywo). Pokazanie produktu w 10 scenach w TVN-ie będzie kosztowało sponsora 220 tys. zł. Pakiet reklamowy uzupełnia oferta internetowa (90 tys. zł), 3,5-miesięczna kampania na telestronach TVN-u (niecałe 4 tys. zł) oraz reklamy na płytach CD i DVD (99 tys. zł). Jesienią TVN wyemituje trzecią edycję ”You can dance – Po prostu tańcz”. Pierwsza – nadawana jesienią ub.r. – miała średnio 3 mln widzów i 23,25 proc. udziału w rynku, druga – wiosną br. – 3 mln i 24,36 proc. (AGB Nielsen Media Research).

(RUT, 14.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.