Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 14, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Vox FM wspiera wizerunek i letnią ramówkę

Dziś rozpoczyna się kampania Radia Vox FM, której celem jest zwiększenie świadomości marki oraz promowanie letniej ramówki.

W ramach działań, które potrwają do połowy sierpnia, zaplanowano reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz w ogólnopolskiej i lokalnej prasie codziennej. Stacja wydała też kolejną płytę ”Przeboje zawsze młode cz. 3”, której layout nawiązuje do reklam. Akcja wsparta jest również audycjami porannymi. Prezenterzy Urszula Urzędowska i Roman Czejarek prowadzą je z objazdowych wakacyjnych studiów zorganizowanych w różnych miastach kraju (Łódź, Toruń, Rzeszów, Kraków, Warszawa i Szczecin). W ramach nowej ramówki Vox FM na antenie pojawiło się też pasmo ”Do usłyszenia latem” (godz. 10-19), którego gospodarzami są Monika Borysow i Arkadiusz Stępień. Natomiast w godz. 19-22, od poniedziałku do soboty, nadawany jest Markowy Mix Przebojów, audycja przygotowywana przez Marka Sierockiego. Autorem reklam jest Pentagon Studio, natomiast media kampanii stacja zaplanowała we własnym zakresie.

(MŁ, 14.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.