Radio Vox FM wspiera wizerunek i letnią ramówkę
14.07.2008, 08:01
Dziś rozpoczyna się kampania Radia Vox FM, której celem jest zwiększenie świadomości marki oraz promowanie letniej ramówki.
W ramach działań, które potrwają do połowy sierpnia, zaplanowano reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz w ogólnopolskiej i lokalnej prasie codziennej. Stacja wydała też kolejną płytę ”Przeboje zawsze młode cz. 3”, której layout nawiązuje do reklam. Akcja wsparta jest również audycjami porannymi. Prezenterzy Urszula Urzędowska i Roman Czejarek prowadzą je z objazdowych wakacyjnych studiów zorganizowanych w różnych miastach kraju (Łódź, Toruń, Rzeszów, Kraków, Warszawa i Szczecin). W ramach nowej ramówki Vox FM na antenie pojawiło się też pasmo ”Do usłyszenia latem” (godz. 10-19), którego gospodarzami są Monika Borysow i Arkadiusz Stępień. Natomiast w godz. 19-22, od poniedziałku do soboty, nadawany jest Markowy Mix Przebojów, audycja przygotowywana przez Marka Sierockiego. Autorem reklam jest Pentagon Studio, natomiast media kampanii stacja zaplanowała we własnym zakresie.(MŁ, 14.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










