Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Branża wobec pomysłu utworzenia Stowarzyszenia Branży Eventowej

Choć powstające Stowarzyszenie Branży Eventowej ma reprezentować interesy całej branży, niektóre agencje nie są na razie zainteresowane członkostwem.

Monika Krusiewicz, pomysłodawczyni utworzenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, pytana o firmy zainteresowane udziałem w stowarzyszeniu wylicza: – Są to przedstawiciele agencji m.in. InDreams, Kombinat Artystyczny, Xandu, Creative Media, Rival Group i Shi Events. Wśród firm, które na razie nie planują zapisania się do powstającego Stowarzyszenia Branży Eventowej, są EMLab (Change Integrated) i Prowokator. Julian Kozankiewicz, prezes zarządu EMLab, wyjaśnia: – Na rynku istnieje już stowarzyszenie reprezentujące interesy branży, a jest nim powstałe w 1995 roku Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Zdaniem Arkadiusza Stolarskiego, prezesa agencji Live, pomysł założenia odrębnego stowarzyszenia branży eventowej nie jest nowy. – Narodził się już w latach 90., a chodziło wówczas o podkreślenie odrębności agencji eventowych, bo organizowane przez nas akcje wrzucano do jednego worka z imprezami sportowymi, w tym meczami. Do jego utworzenia ostatecznie nie doszło – przypomina Stolarski. Agata Broda, PR manager agencji Prowokator, przystąpienie do Stowarzyszenia Branży Eventowej uzależnia od tego, jaki będzie jego statut i dalsza działalność. Podstawowymi zadaniami Stowarzyszenia Branży Eventowej mają być m.in. przygotowanie kodeksu etycznego event managera i kodeksu dobrych praktyk, reprezentacja branży przed władzą publiczną, edukowanie i uruchomienie platformy wymiany doświadczeń ze wszystkimi podmiotami na rynku eventów.

(DOK, 14.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.