Trzy firmy zaangażowane w kampanię event marketingu Ecco Walkathon
11.07.2008, 08:17
Agencjom PR Kwadrat i ConTrust oraz domowi mediowemu Initiative Warszawa duński producent obuwia Ecco powierzył organizację akcji event marketingu Ecco Walkathon.
Firmy są odpowiedzialne za całość działań, w tym także za PR i obsługę medialną wraz z pozyskaniem celebrytów - mają to być tancerze ”You Can Dance” i Irek Bieleninik oraz patronów medialnych. Ecco Walkathon to międzynarodowy projekt charytatywny realizowany od 1999 roku, a w Polsce od czterech lat. W jego ramach organizowany jest spacer - za każdy przebyty przez uczestnika kilometr Ecco przekazuje 4 zł na konto wybranej fundacji. W tym roku będą to: WWF, Street Kids International i Fundacja TVN ”Nie jesteś sam”. Po raz pierwszy impreza odbędzie się w dwóch polskich miastach: w Warszawie – 13 września i w Krakowie – 27 września br.(DOK, 11.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










