Vena Art zrobiła kampanię dla MON-u
09.07.2008, 08:23
Agencja Vena Art przygotowała dla Departamentu Wychowania i Promocji Obronności Ministerstwa Obrony Narodowej kampanię telewizyjną promująca zawodową służbę wojskową pod hasłem ”Zawód żołnierz”.
W ramach kampanii powstały 30-sekundowy spot i 20-minutowy film zachęcający młodych ludzi do pracy w polskiej armii. Kampania skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 17-25 lat. Spot emitowany będzie w sierpniu w TVP, która jest strategicznym partnerem promocji. Po zakończeniu kampanii w TVP film będzie dostępny w Internecie i na DVD. Uzupełni on bezpośrednie działania promocyjne realizowane przez jednostki wojskowe w całym kraju. Departament Wychowania i Promocji Obronności MON zamówił także wersje obcojęzyczne filmu. Za kreację i produkcję spotu oraz filmu odpowiedzialna była lubelska agencja Vena Art.(RH, 09.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










