Konsumenci projektują etykiety Tymbarku
09.07.2008, 08:22
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napojów owocowych Tymbark (Maspex Wadowice).
Spot jest emitowany w TVN-ie, Polsacie, TV 4, TVN Siedem, MTV Polska, Viva Polska i 4fun.tv. Kampania ”Zawsze tam, gdzie Twoje pragnienia” obejmuje także reklamę na nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Kampania telewizyjna jest częścią akcji ”Uwolnij swoje pragnienia”, w ramach której konsumenci projektują butelki Tymbarku. Na każdej etykiecie znajduje się adres strony internetowej wytworniatymbark.pl, poprzez którą internauci mogą zgłaszać projekt etykiet. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone: zwycięzca dostanie 30 tys. zł, laureat drugiego miejsca - laptopa, a trzeciego - aparat fotograficzny. Zwycięskie etykiety zostaną wydrukowane i umieszczone na butelkach napojów Tymbark. Działania reklamowe realizują agencja McCann Erickson i dom mediowy Zenithmedia.(MŁ, 09.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










