Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska Kampania BTL margaryny Kasia

Pod hasłem ”Letnie pieczenie z nagrodami” rozpoczęła się ogólnopolska kampania margaryny Kasia (Unilever Polska).

Kampania ma wzmocnić wizerunek produktu i realizowana jest poprzez akcje marketingu bezpośredniego, głównie konkurs SMS-owy. Każdy, kto kupi dwa promocyjne opakowania margaryny Kasia i prześle SMS, bierze udział w losowaniu nagród tygodnia (wagi kuchenne, foremki do ciast, zestawy filiżanek) i nagród miesiąca (miksery, piekarniki elektryczne, ekspresy ciśnieniowe). Uzupełnieniem działań są materiały POS i reklamy w prasie. Za kreację kampanii i realizację konkursu odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Brand Support. Akcja potrwa do końca września br.

(DOK, 08.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.