Initiative z nowym logo i ofertą digital
07.07.2008, 08:10
Holding Interpublic Group, właściciel sieci domów Initiative, prowadzi rebranding tej marki.
Polski oddział jest jednym z pierwszych, gdzie wprowadzane są nowe rozwiązania do planowania kampanii. Zmodernizowano logo firmy – usunięto kropki i unowocześniono czcionkę. Dotychczasową strategię ”Expect more” (”Oczekuj więcej”) zastąpiła nowa - ”Media, marketing and digital”. – Co oznacza, że chcemy budować swoją przewagę konkurencyjną w obszarze doradztwa marketingowego w oparciu o zintegrowane planowanie uwzględniające wszelkie kanały komunikacji – wyjaśnia Marcin Dec, media managing director Initiative Warszawa. – Zwłaszcza w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań w cyfrowych kanałach komunikacji – dodaje i przekonuje, że polski oddział Initiative otrzymał z sieci potrzebne do tego narzędzia, które pozwalają zoptymalizować efekty kampanii przy użyciu dowolnego wachlarza mediów. Jednym z nich jest unowocześniony system do planowania komunikacji o nazwie Matrix 5.0. Umożliwia on zbadanie odbioru reklamy przez konsumentów w około 50 różnych kanałach (tradycyjne media, media cyfrowe, działania niestandardowe), a co za tym idzie, dostosowanie komunikacji do nastrojów i oczekiwań konsumentów. Matriksa 5.0. Initaitive użyło już m.in. w kampanii Burger Kinga w Wielkiej Brytanii. Inne nowe narzędzie w ofercie Initative to Prophesee – oparte na badaniu opinii internautów. Na przykład w kampanii promującej premierę filmu przebadanie opinii internautów na temat trailera pozwala przewidzieć, ile osób wybierze się do kina. Zmiany wprowadził nowy szef sieci Initiative Richard Beaven. Odkąd kilkanaście miesięcy temu objął to stanowisko, tylko w USA Initiative zdobył budżety Cadbury Schweppes, Hundai i Kia.

(MŁ, 07.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










