Powstał dział komunikacji interaktywnej i nowych mediów w agencji Peppermint
04.07.2008, 08:04
Agencja marketing services Peppermint utworzyła dział komunikacji interaktywnej i nowych mediów.
Dyrektorem ds. jego rozwoju została Małgorzata Nieciecka. Agencja chce być alternatywą dla klasycznych agencji ATL, które koncentrują się na kreacji reklam prasowych, telewizyjnych i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Nowo utworzony dział ma zapewnić wsparcie dla projektów interaktywnych i mobilnych. Stanowisko dyrektora ds. rozwoju komunikacji interaktywnej powierzono Małgorzacie Niecieckiej - odpowiada za poszerzanie kompetencji zespołu. Nieciecka ma ponadośmioletnie doświadczenie w branży IT. Do agencji Peppermint przeszła z firmy Webtel (obecnie spółka w Internet Group SA), gdzie pracowała jako dyrektor departamentu Webtel-Interactive.(DOK, 04.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










