Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstał dział komunikacji interaktywnej i nowych mediów w agencji Peppermint

Agencja marketing services Peppermint utworzyła dział komunikacji interaktywnej i nowych mediów.

Dyrektorem ds. jego rozwoju została Małgorzata Nieciecka. Agencja chce być alternatywą dla klasycznych agencji ATL, które koncentrują się na kreacji reklam prasowych, telewizyjnych i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Nowo utworzony dział ma zapewnić wsparcie dla projektów interaktywnych i mobilnych. Stanowisko dyrektora ds. rozwoju komunikacji interaktywnej powierzono Małgorzacie Niecieckiej - odpowiada za poszerzanie kompetencji zespołu. Nieciecka ma ponadośmioletnie doświadczenie w branży IT. Do agencji Peppermint przeszła z firmy Webtel (obecnie spółka w Internet Group SA), gdzie pracowała jako dyrektor departamentu Webtel-Interactive.

(DOK, 04.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.