Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg promuje Piasta na Dolnym Śląsku

Pod hasłem ”Dla ludzi otwartych” rusza kampania reklamy zewnętrznej piwa marki Piast (Carlsberg Polska).

Będzie prowadzona przez cały lipiec przy wykorzystaniu billboardów, wielkoformatowych siatek i flag na Dolnym Śląsku. Reklamy nawiązują do miejsc i ludzi związanych z Wrocławiem i okolicami. Kolejne odsłony kampanii planowane są na sierpień i wrzesień br. Kreację kampanii opracowała agencja Red8 Communications Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.

(MŁ, 04.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.