Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Profensiva wymyśliła nazwę napoju kojarzoną z apteczką pierwszej pomocy

Trójmiejskiej agencji reklamowej Profensiva zlecono wymyślenie marki i kreację materiałów promocyjnych nowej linii napojów energetycznych z portfolio spółki Lonza-Nata.

Napój energetyczny First Aid pojawił się już w sklepach. Etykieta utrzymana jest w kolorystyce czerwono-białej i nawiązuje do systemu identyfikacji wizualnej kojarzonego z apteczką pierwszej pomocy. Do zadań agencji należały także kreacja materiałów BTL i strony WWW.

(DOK, 04.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.