Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Mediowa Point Group wchodzi w marketing sportowy

Platforma Mediowa Point Group podpisała porozumienie inwestycyjne z właścicielem firmy Namaxa.

Grupa Kapitałowa PMPG ma rozszerzyć działalność o prowadzone przez spółkę usługi w zakresie marketingu sportowego. Porozumienie przewiduje opcję objęcia większościowego pakietu udziałów w spółce Namaxa, którą PMPG może zrealizować do końca 2008 roku. Utworzona na bazie działalności Namaxa agencja marketingu sportowego będzie zajmowała się organizacją i obsługą eventów sportowych, zarządzaniem wizerunkiem sportowców, działalnością z zakresu tworzenia i realizacji kampanii promocyjnych opartych na sporcie. Jednocześnie firma będzie oferowała wyjazdy motywacyjne połączone z uprawianiem sportów ekstremalnych. Platforma rozmawia na temat współpracy w tym zakresie również z partnerami międzynarodowymi. To kolejna inwestycja Point Group w działalność związaną ze sportem. Od końca 2007 roku firma jest właścicielem większościowego pakietu udziałów w spółce Sport24.pl, zarządzającej portalem Sport24.pl, a w czerwcu br. na rynek trafił magazyn ”Machina Sport & Style” o tematyce lifestylowo-sportowej. Jednocześnie poprzez spółkę BTL Point Group PMPG świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej także dla klientów związanych z branżą sportową, jak: Puma, Nike, Adidas.

(TW, 04.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.