Platforma Mediowa Point Group wchodzi w marketing sportowy
04.07.2008, 08:00
Platforma Mediowa Point Group podpisała porozumienie inwestycyjne z właścicielem firmy Namaxa.
Grupa Kapitałowa PMPG ma rozszerzyć działalność o prowadzone przez spółkę usługi w zakresie marketingu sportowego. Porozumienie przewiduje opcję objęcia większościowego pakietu udziałów w spółce Namaxa, którą PMPG może zrealizować do końca 2008 roku. Utworzona na bazie działalności Namaxa agencja marketingu sportowego będzie zajmowała się organizacją i obsługą eventów sportowych, zarządzaniem wizerunkiem sportowców, działalnością z zakresu tworzenia i realizacji kampanii promocyjnych opartych na sporcie. Jednocześnie firma będzie oferowała wyjazdy motywacyjne połączone z uprawianiem sportów ekstremalnych. Platforma rozmawia na temat współpracy w tym zakresie również z partnerami międzynarodowymi. To kolejna inwestycja Point Group w działalność związaną ze sportem. Od końca 2007 roku firma jest właścicielem większościowego pakietu udziałów w spółce Sport24.pl, zarządzającej portalem Sport24.pl, a w czerwcu br. na rynek trafił magazyn ”Machina Sport & Style” o tematyce lifestylowo-sportowej. Jednocześnie poprzez spółkę BTL Point Group PMPG świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej także dla klientów związanych z branżą sportową, jak: Puma, Nike, Adidas.(TW, 04.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










