Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam wprowadza na rynek Danacol

Przygotowana przez agencję Young & Rubicam kampania reklamowa wprowadza na rynek nową markę Danacol (Danone).

Danacol to produkt mleczny obniżający poziom cholesterolu we krwi. Od początku miesiąca w telewizji emitowana jest polska wersja spotu (wcześniej reklama była dubbingowana). Kampania obejmuje także prasę – tutaj reklama podkreśla, że podwyższony cholesterol to problem zarówno kobiet, jak i mężczyzn – oraz Internet. Grupą docelową produktu są przede wszystkim osoby powyżej 40. roku życia, zwłaszcza te, które już wiedzą, że mają cholesterol powyżej normy.

(MAZ, 03.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.