Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G7 i Starcom realizują kampanię Warty

Pod hasłem ”Polisa na beztroskie wakacje” zaczęła się kampania reklamowa Grupy Ubezpieczeniowo-Finansowej Warta.

Promowana są w niej ubezpieczenia mieszkaniowe – Warta Dom Komfort i turystyczne – Warta Travel. Reklamy informują o tym, że klienci, którzy wykupią do 30 września br. ubezpieczenie turystyczne, mogą uzyskać nawet do 60 proc. zniżki na ubezpieczenie mieszkania. Kampania będzie trwała do końca sierpnia. W mediaplanie kampanii skupiono się na prasie. Reklamy pojawią się w dziennikach i tygodnikach (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Rzeczpospolita”, ”NewsweekPolska”, ”Polityka”), w pismach mieszkaniowych i turystycznych (”Murator”, ”M jak mieszkanie”, ”Traveler”, ”National Geographic”). Reklamy pojawią się też w portalach internetowych i na citylightach. Ponadto prowadzone są działania niestandardowe: mailing, sponsoring pogody w kanale TVN Meteo. Kreacje do kampanii przygotowała agencja G7, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

(MŁ, 01.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.