G7 i Starcom realizują kampanię Warty
01.07.2008, 08:00
Pod hasłem ”Polisa na beztroskie wakacje” zaczęła się kampania reklamowa Grupy Ubezpieczeniowo-Finansowej Warta.
Promowana są w niej ubezpieczenia mieszkaniowe – Warta Dom Komfort i turystyczne – Warta Travel. Reklamy informują o tym, że klienci, którzy wykupią do 30 września br. ubezpieczenie turystyczne, mogą uzyskać nawet do 60 proc. zniżki na ubezpieczenie mieszkania. Kampania będzie trwała do końca sierpnia. W mediaplanie kampanii skupiono się na prasie. Reklamy pojawią się w dziennikach i tygodnikach (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Rzeczpospolita”, ”NewsweekPolska”, ”Polityka”), w pismach mieszkaniowych i turystycznych (”Murator”, ”M jak mieszkanie”, ”Traveler”, ”National Geographic”). Reklamy pojawią się też w portalach internetowych i na citylightach. Ponadto prowadzone są działania niestandardowe: mailing, sponsoring pogody w kanale TVN Meteo. Kreacje do kampanii przygotowała agencja G7, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.(MŁ, 01.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










