Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Graffiti autorem logo Sosnowca

Chorzowska agencja reklamowa Graffiti zwyciężyła w konkursie Urzędu Miasta w Sosnowcu na kreację logotypu miasta.

Projekt agencji Graffiti na krótkiej liście konkurował z dwoma pracami. Ich autorów nie ujawniono. Zwycięski logotyp przedstawia granatowe koło (ma symbolizować przedsiębiorczość miasta), z którego rozchodzi się siedem zielonych promieni. Na konkurs nadesłano ponad 150 projektów.

(DOK, 30.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.