Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet ATL Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera dla Eskadry

Agencja Grupa Eskadra zdobyła budżet działań ATL Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera – odpowiada za kreację i realizację kampanii, której celem jest zbudowanie wizerunku uczelni jako lidera na rynku szkół wyższych.

Akcja ma być skierowana przede wszystkim do studentów, licealistów i tegorocznych maturzystów. Kreacja bazuje na odniesieniach do kina i materiałów promocyjnych dystrybutorów filmowych. Na potrzeby akcji zrealizowano dwa spoty – ”Kryptonim Magister” i ”Profesjonalistka”. Ich emisję zamówiono w kinach i na stronach WWW. Uzupełnieniem działań są materiały POS. Do tej pory Eskadra Publica (Grupa Eskadra) odpowiadała jedynie za promocję programu stypendialno-stażowego ”Kapitalny Projekt” Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera, w tym doradztwo komunikacyjne i media relations.

(DOK, 27.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.