Twenty Four Seven PR pracuje dla Cadbury Wedel
27.06.2008, 08:29
Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Cadbury Wedel.
Odpowiada m.in. za komunikację korporacyjną Cadbury i produktową marki Wedel. Do obowiązków agencji należy prowadzenie biura prasowego Cadbury Wedel, doradztwo w obszarze komunikacji oraz zarządzanie kryzysowe. Jednym z pierwszych projektów prowadzonych przez agencję jest promocja Cadbury jako pracodawcy w regionie Dolnego Śląska. W ramach komunikacji produktowej dla Wedla Twenty Four Seven PR jest odpowiedzialna m.in. za promocję nowego Ptasiego Mleczka, produktów premium, tabliczek oraz produktów sezonowych. Z ramienia agencji firma Cadbury Wedel obsługiwana jest przez Agatę Wiśniewską, account managera. Umowa podpisana przez Cadbury Wedel z Twenty Four Seven PR jest wynikiem przetargu trwającego od grudnia 2007 roku, w którym udział wzięło siedem agencji PR – w tym Rowland Communications, która ostatnio pracowała dla Cadbury Wedel.(MŁ, 27.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










