Przełożono termin rozstrzygnięcia przetargu Multikina
25.06.2008, 08:11
Na koniec sierpnia br. sieć kin Multikino przesunęła termin rozstrzygnięcia przetargu na obsługę reklamową.
Przedstawiciele Multikina zmianę terminu tłumaczą przesunięciami w budżecie na działania marketingowe zaplanowane na br. Potwierdzają, że nadal w przetargu biorą udział trzy agencje. Na krótkiej liście są: Peppermint, San Markos – Republika Dobrej Marki i Grey Worldwide Warszawa. Brały w nim udział także: PZL, Euro RSCG Warsaw i Take Five, z którą Multikino współpracowało wcześniej. Zwycięska firma ma odpowiadać za opracowanie strategii, przygotowanie kreacji i realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych oraz wizerunkowo-produktowych zaplanowanych jeszcze na ten rok. Kampanie planowane są w mediach tradycyjnych, w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej, choć niewykluczone, że obejmą także akcje marketingu bezpośredniego.(DOK, TW, 25.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










