Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przełożono termin rozstrzygnięcia przetargu Multikina

Na koniec sierpnia br. sieć kin Multikino przesunęła termin rozstrzygnięcia przetargu na obsługę reklamową.

Przedstawiciele Multikina zmianę terminu tłumaczą przesunięciami w budżecie na działania marketingowe zaplanowane na br. Potwierdzają, że nadal w przetargu biorą udział trzy agencje. Na krótkiej liście są: Peppermint, San Markos – Republika Dobrej Marki i Grey Worldwide Warszawa. Brały w nim udział także: PZL, Euro RSCG Warsaw i Take Five, z którą Multikino współpracowało wcześniej. Zwycięska firma ma odpowiadać za opracowanie strategii, przygotowanie kreacji i realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych oraz wizerunkowo-produktowych zaplanowanych jeszcze na ten rok. Kampanie planowane są w mediach tradycyjnych, w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej, choć niewykluczone, że obejmą także akcje marketingu bezpośredniego.

(DOK, TW, 25.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.