Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 24, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmasowana kampania nowych taryf Orange

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, rozpoczął główną część kampanii reklamowej nowych taryf.

Od 20 czerwca br. Orange zastępuje wszystkie dotychczasowe oferty abonamentowe dla klientów indywidualnych oraz Nowy Twój Mix dwiema nowymi taryfami. Umożliwiają one wybór usług, które klienci będą dostawać bezpłatnie przez cały czas trwania umowy. Wprowadzeniu taryf towarzyszy kampania, która obejmuje telewizję, radio, prasę, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej (w tym nośniki wielkoformatowe i autobusy) oraz centra handlowe. Kampania potrwa do końca lipca br. Działania rozpoczęły się od teasera w telewizji, gdzie przez kilka dni emitowano 5-sekundowy spot, oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a media kupił dom Initiative Warszawa.

(TW, 24.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.