Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Mediowa Point Group przejęła firmy Media Works i BMS

Platforma Mediowa Point Group za 8 mln zł przejęła 100 proc. akcji firmy reklamy zewnętrznej Media Works i jednocześnie za 5,2 mln zł nabyła wszystkie udziały firmy BMS, brokera reklamy internetowej i nowych
technologii.

Do Media Works należą spółki Watch Out, która zarządza m.in. siecią billboardów 6 x 3 m na polach golfowych oraz Flaming Advertising - broker reklamy zewnętrznej. Natomiast firma BMS jest brokerem reklamy internetowej działającym również na rynku nowych technologii, m.in. bluetooth marketingu i marketingu mobilnego. Tegoroczne przychody Media Works szacuje się na 19,74 mln zł, a zysk netto na 3,66 mln zł. Spółka chce zbudować ogólnopolską sieć nośników reklamowych premium. Platforma Mediowa Point Group przejęła firmy, uznając, że Internet i outdoor to media, które rozwijają się najszybciej.

(TW, 23.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.