Samsung nie zakończył wszystkich kampanii ze Smolarkiem
Samsung Electronics Polska zapewnia, że do końca roku będzie prowadzić działania reklamowe wykorzystujące wizerunek Euzebiusza Smolarka, piłkarza reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Nie ma jednak decyzji co do następnych kampanii z jego udziałem, po zakończeniu obecnych. Bartosz Herman, senior marketing manager telecom firmy, mówi, że zgodnie z mediaplanem zakończyła się jedynie prasowa część kampanii telefonu J700 z wizerunkiem piłkarza (”Wyobraź sobie mistrza w akcji”), a outdoor potrwa do końca czerwca. Trochę dłużej potrwa kampania telewizorów LCD Samsunga z udziałem piłkarza: w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej do końca czerwca, w prasie do połowy lipca, a w Internecie do końca lipca. – Zakończenie obecnej kampanii nie oznacza jednak zakończenia współpracy z Ebim Smolarkiem, która zgodnie z umową będzie trwać do końca roku. Nie zapadła decyzja co do tego, czy Samsung Electronics Polska przeprowadzi nową kampanię reklamową jeszcze w tym roku. Na pewno wizerunek piłkarza będzie wykorzystywany w działaniach PR. Strona internetowa jemu poświęcona będzie również działać do końca roku – powiedziała nam Monika Żuk, PR manager Samsung Electronics Polska. Samsung Electronics Polska podpisał umowę sponsoringową z Ebim Smolarkiem do końca 2008 roku. Współpraca obejmuje kampanie reklamowe, działania charytatywne i eventy.(TW, 23.06.2008)










