Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy klient agencji Marketing & Communications Consultants

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej podjęło współpracę z agencją Marketing & Communications Consultants.

Agencja odpowiada za wsparcie marketingowe - celem jest wzmocnienie wizerunku organizacji jako eksperckiej. Agencja opracowała także system identyfikacji wizualnej, w tym logotyp. Na ten składają się m.in. sygnatura domu oraz dwóch dłoni. Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej działa od 1994 roku i skupia największe firmy sprzedaży bezpośredniej. Jego zadaniem jest przede wszystkim popularyzacja sprzedaży bezpośredniej, podejmowanie działań na rzecz rozwoju tej formy działalności oraz integracja środowiska.

(DOK, 23.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.