Średnio 700 tys. widzów ogląda program Doroty Gawryluk w Polsacie
20.06.2008, 06:42
Program publicystyczny Polsatu pt. "Dorota Gawryluk – konfrontacje" gromadził po trzech odcinkach średnio 697 tys. widzów.
Program jest emitowany od 4 czerwca w środy o 23.15 i daje Polsatowi 11,72 proc. średniego udziału w rynku (9,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49). Stację wyprzedza w tym paśmie konkurencja: TVP 1 z 23,26 proc. udziału w rynku, TVN – 17,19 proc. i TVP 2 – 16,13 proc. Widownia programu rośnie jednak z odcinka na odcinek. Pierwszy przyciągnął tylko 541 tys. widzów, drugi – 740 tys., a trzeci – 812 tys. ”Dorota Gawryluk – konfrontacje” to pierwszy magazyn publicystyczny Polsatu, odkąd jesienią ub.r. ze stacji odszedł Tomasz Lis. Jego ”Co z tą Polską?” emitowane od 2004 roku miało średnio 2,1 mln widzów. Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 20.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










