Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”To męska rzecz poczytać” – ”Polska” rozpoczyna książkową serię wydawniczą

W najbliższy poniedziałek dziennik ”Polska” (Grupa Wydawnicza Polskapresse) rozpoczyna serię wydawniczą pod hasłem ”To męska rzecz poczytać”.

Kolekcja składa się z dziewięciu książek sensacyjnych. Książki będą się ukazywały w poniedziałki w cenie 14,99 zł i będą dostępne w samodzielnej sprzedaży przez tydzień. 23 czerwca pierwsza część kolekcji ukaże się w punktach dystrybucji dzienników objętych tytułem ”Polska”. Z ”Polską Gazetą Opolską”, ”Polską Dziennikiem Zachodnim” i ”Polską Gazetą Krakowską” start kolekcji przewidziano na 28 lipca. W ramach kolekcji ukażą się: ”Firma” Johna Grishama, ”Fałszerz” Fredericka Forsytha, ”Ława przysięgłych” Johna Grishama, ”Polowanie na Czerwony Październik” Toma Clancy’ego, ”Klient” Johna Grishama, ”Milczenie owiec” Thomasa Harrisa, ”Raport Pelikana” Johna Grishama oraz ”Negocjator” i ”Czwarty protokół” Fredericka Forsytha. Książki i wydania ”Polski” będą reklamowane w lokalnych stacjach radiowych i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, media kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

(TW, 20.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.