”To męska rzecz poczytać” – ”Polska” rozpoczyna książkową serię wydawniczą
20.06.2008, 06:35
W najbliższy poniedziałek dziennik ”Polska” (Grupa Wydawnicza Polskapresse) rozpoczyna serię wydawniczą pod hasłem ”To męska rzecz poczytać”.
Kolekcja składa się z dziewięciu książek sensacyjnych. Książki będą się ukazywały w poniedziałki w cenie 14,99 zł i będą dostępne w samodzielnej sprzedaży przez tydzień. 23 czerwca pierwsza część kolekcji ukaże się w punktach dystrybucji dzienników objętych tytułem ”Polska”. Z ”Polską Gazetą Opolską”, ”Polską Dziennikiem Zachodnim” i ”Polską Gazetą Krakowską” start kolekcji przewidziano na 28 lipca. W ramach kolekcji ukażą się: ”Firma” Johna Grishama, ”Fałszerz” Fredericka Forsytha, ”Ława przysięgłych” Johna Grishama, ”Polowanie na Czerwony Październik” Toma Clancy’ego, ”Klient” Johna Grishama, ”Milczenie owiec” Thomasa Harrisa, ”Raport Pelikana” Johna Grishama oraz ”Negocjator” i ”Czwarty protokół” Fredericka Forsytha. Książki i wydania ”Polski” będą reklamowane w lokalnych stacjach radiowych i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, media kupił dom mediowy Mediaedge:cia.(TW, 20.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










