Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Regionalne przyznały Nagrody im. Jana Stepka

Wczoraj przyznano nagrody w 10. edycji Konkursu Prasowego im. Jana Stepka, który Media Regionalne organizują dla wszystkich gazet należących do grupy.

W konkursie oceniano reportaż i artykuł publicystyczny, informację roku, fotografię, pierwszą stronę i najlepszy pomysł redakcyjny. W kategorii Reportaż i artykuł publicystyczny pierwszej nagrody nie przyznano. Dwie równorzędne drugie nagrody po 3 tys. zł otrzymały: Magdalena Bożko z ”Dziennika Wschodniego” za reportaż ”Czerwony Bór. Polski gułag ’82” i Grażyna Zwolińska z ”Gazety Lubuskiej” za reportaż ”Serca w ich listach były czerwone”. Trzecią nagrodę w wysokości 1,5 tys. zł otrzymał Wojciech Malicki z rzeszowskich ”Nowin”, autor tekstu ”Patryk, po co ci te buty”. W kategorii Informacja roku jury przyznało pierwszą nagrodę w wysokości 2 tys. zł redakcji ”Echa Dnia” za informację ”Zamach na Wtórpol”. Drugą nagrodę (1,5 tys. zł) otrzymała redakcja ”Głosu Dziennika Pomorza” za informację ”Nikt nie chciał wyłowić topielca”, a trzecią (1 tys. zł) redakcja ”Kuriera Porannego” za tekst ”Kupimy bejsbole, będziemy się bronić”. W kategorii Fotografia roku pierwszą nagrodę w wysokości 2 tys. zł przyznano Dorocie Awiorko-Klimek z ”Dziennika Wschodniego”, drugą (1,5 tys. zł) otrzymał Mariusz Kapała z ”Gazety Lubuskiej”, a trzecią (1 tys. zł) Bogusław Skok z ”Kuriera Porannego”. W tej kategorii jury przyznało również wyróżnienie (500 zł) dla Jacka Świerczyńskiego z ”Dziennika Wschodniego”. W kategorii Jedynka roku jury przyznało pierwszą nagrodę - 4 tys. zł, redakcji ”Kuriera Porannego” za wydanie z 27 kwietnia 2007 roku z czołówką ”Przepraszamy długi weekend”. Wyróżnienie (2 tys. zł) otrzymała redakcja ”Dziennika Wschodniego” za pierwszą stronę z 12 stycznia 2007 roku z czołówką ”Ciemna strona Kościoła”. W kategorii Najlepszy pomysł redakcyjny przyznano dwie równorzędne pierwsze nagrody, po 3 tys. zł. Otrzymały je redakcje ”Nowej Trybuny Opolskiej” za przeprowadzenie akcji ”Nie zabieraj organów do nieba” i ”MM Szczecin” za ”Letni patrol interwencyjny”. Przyznano również wyróżnienie redakcji ”Kuriera Porannego” za akcję ”Stop nienawiści”.

(TW, 20.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Skorupa szefem działu agencyjnego w biurze reklamy ”Gazety Prawnej”

Od najbliższego poniedziałku działem agencyjnym biura reklamy ”Gazety Prawnej” (Infor PL SA) pokieruje Jarosław Skorupa, który obejmie stanowisko dyrektora ds. współpracy z agencjami reklamowymi.

Poprzednio Jarosław Skorupa był związany z ”Rzeczpospolitą” (Presspublica), a wcześniej m.in. z RMF FM i ”Pulsem Biznesu”. W maju do działu, którym będzie kierował Skorupa, dołączyli Krzysztof Zawadzki, specjalista ds. współpracy z agencjami reklamowymi, wcześniej związany z AWR ”Wprost”, oraz Aneta Wasiak, menedżer ds. współpracy z agencjami. Skorupa zastąpił Mariusza Czykiera, który odszedł z firmy za porozumieniem stron.

(TW, 20.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo