Leo Burnett i McCann Erickson walczą o Lwy w kategorii Film
Trzy spoty agencji Leo Burnett i dwie reklamy McCann Erickson wybrano spośród 14 zgłoszeń z Polski na krótką listę w kategorii Reklama telewizyjna podczas tegorocznego międzynarodowego festiwalu reklamy w Cannes.
Nominowane do nagrody są spoty ”Kamery”, ”Samochód” i ”Fresk” przygotowane przez Leo Burnett dla Pekao SA oraz reklamy ”Egzekucja” i ”Peepshow” McCann Erickson dla Fundacji Dzieci Niczyje. W sumie polskie agencje zgłosiły w tej kategorii 14 reklam. Oprócz nominowanych były wśród nich prace agencji Just (spot Crunchipsów ”Hiszpańska telewizja i policjant”), JWT (spot ”Życie” dla Wojewódzkiej Komendy Policji w Olsztynie), McCann Erickson (trzy spoty Ranigastu - ”Zamieszki w Żołądku”, ”Inwazja kwasów”, ”Stabilizacja w Żołądku” oraz film ”Wizyta” dla Fundacji Hospicjum). Zwycięzców w kategorii Reklama telewizyjna poznamy podczas finałowej gali w sobotę. Zobacz fotorelację z wydarzeń w Cannes i opinie biorących udział w festiwalu dyrektorów kreatywnych.(MŁ, 19.06.2008)










