Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett i McCann Erickson walczą o Lwy w kategorii Film

Trzy spoty agencji Leo Burnett i dwie reklamy McCann Erickson wybrano spośród 14 zgłoszeń z Polski na krótką listę w kategorii Reklama telewizyjna podczas tegorocznego międzynarodowego festiwalu reklamy w Cannes.

Nominowane do nagrody są spoty ”Kamery”, ”Samochód” i ”Fresk” przygotowane przez Leo Burnett dla Pekao SA oraz reklamy ”Egzekucja” i ”Peepshow” McCann Erickson dla Fundacji Dzieci Niczyje. W sumie polskie agencje zgłosiły w tej kategorii 14 reklam. Oprócz nominowanych były wśród nich prace agencji Just (spot Crunchipsów ”Hiszpańska telewizja i policjant”), JWT (spot ”Życie” dla Wojewódzkiej Komendy Policji w Olsztynie), McCann Erickson (trzy spoty Ranigastu - ”Zamieszki w Żołądku”, ”Inwazja kwasów”, ”Stabilizacja w Żołądku” oraz film ”Wizyta” dla Fundacji Hospicjum). Zwycięzców w kategorii Reklama telewizyjna poznamy podczas finałowej gali w sobotę. Zobacz fotorelację z wydarzeń w Cannes i opinie biorących udział w festiwalu dyrektorów kreatywnych.

(MŁ, 19.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.