Po odpadnięciu Polski z Euro Samsung kończy kampanię ze Smolarkiem
Firma Samsung Electronics Polska nie będzie w najbliższym czasie wykorzystywać w swoich reklamach wizerunku Euzebiusza Smolarka, piłkarza reprezentacji Polski w piłce nożnej, która odpadła z turnieju Euro 2008, nie wygrywając żadnego meczu.
– Krótko po turnieju Smolarek, podobnie jak cała drużyna, raczej nie kojarzy się ze zwycięskimi gwiazdami sportu. W najbliższym czasie nie planujemy wykorzystywania jego wizerunku w reklamach. Będziemy angażować piłkarza do działań charytatywnych i PR – tłumaczy Bartosz Herman, senior marketing manager Samsung Electronics Polska. Herman dodaje, że w wypadku lepszego występu polskich piłkarzy kampanie telefonów komórkowych wykorzystujące wizerunek piłkarza prawdopodobnie zostałyby przedłużone. Kampanie z wizerunkiem Smolarka pojawiły się na początku maja w prasie, a pod koniec maja na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jedna z reklam z piłkarzem zawierała hasło ”Wyobraź sobie mistrza w akcji”.(TW, 19.06.2008)










