Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po odpadnięciu Polski z Euro Samsung kończy kampanię ze Smolarkiem

Firma Samsung Electronics Polska nie będzie w najbliższym czasie wykorzystywać w swoich reklamach wizerunku Euzebiusza Smolarka, piłkarza reprezentacji Polski w piłce nożnej, która odpadła z turnieju Euro 2008, nie wygrywając żadnego meczu.

– Krótko po turnieju Smolarek, podobnie jak cała drużyna, raczej nie kojarzy się ze zwycięskimi gwiazdami sportu. W najbliższym czasie nie planujemy wykorzystywania jego wizerunku w reklamach. Będziemy angażować piłkarza do działań charytatywnych i PR – tłumaczy Bartosz Herman, senior marketing manager Samsung Electronics Polska. Herman dodaje, że w wypadku lepszego występu polskich piłkarzy kampanie telefonów komórkowych wykorzystujące wizerunek piłkarza prawdopodobnie zostałyby przedłużone. Kampanie z wizerunkiem Smolarka pojawiły się na początku maja w prasie, a pod koniec maja na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jedna z reklam z piłkarzem zawierała hasło ”Wyobraź sobie mistrza w akcji”.

(TW, 19.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.