Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konica Minolta wykorzystuje wizerunek Ronaldinho

Na autobusach miejskich w 11 największych polskich miastach rozpoczęła się kampania reklamowa urządzeń biurowych firmy Konica Minolta Business Solutions Polska, która promuje urządzenia wielofunkcyjne.

Wykorzystano w niej wizerunek piłkarza Ronaldinho i hasło ”Bizhub – najlepszy zawodnik w Twoim biurze”. Kampania zakończy się w połowie lipca. Działania są kontynuacją wiosennej kampanii telewizyjnej pod hasłem ”Skills to win” również wykorzystującej wizerunek brazylijskiego piłkarza. Kreację firma zaadaptowała we własnym zakresie. Media kupił dom mediowy Starcom.

(TW, 19.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.