Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 18, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

San Markos autorem działań wprowadzających CityInfoTV AMS-u

Agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki przygotowała dla firmy reklamy zewnętrznej AMS SA kreację kampanii wprowadzającej na rynek CityInfoTV.

CityInfoTV to sieć nośników cyfrowych zamontowanych w wagonach metra. Na 19-calowych ekranach LCD pasażerowie obejrzą m.in. wiadomości, prognozę pogody, informacje sportowe i rozrywkowe, przerywane reklamami. Kampania pod hasłem ”Stacja: Innowacja!” odbywa się w prasie branżowej i branżowych serwisach internetowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada AMS. Uruchomienie CityInfoTV jest konsekwencją wygranego przez AMS w listopadzie ub.r. przetargu na obsługę powierzchni reklamowych w wagonach metra. AMS i San Markos współpracują od października 2006 roku. W kwietniu ub.r. podpisały umowę o stałej współpracy.

(TW, 18.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.