San Markos autorem działań wprowadzających CityInfoTV AMS-u
Agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki przygotowała dla firmy reklamy zewnętrznej AMS SA kreację kampanii wprowadzającej na rynek CityInfoTV.
CityInfoTV to sieć nośników cyfrowych zamontowanych w wagonach metra. Na 19-calowych ekranach LCD pasażerowie obejrzą m.in. wiadomości, prognozę pogody, informacje sportowe i rozrywkowe, przerywane reklamami. Kampania pod hasłem ”Stacja: Innowacja!” odbywa się w prasie branżowej i branżowych serwisach internetowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada AMS. Uruchomienie CityInfoTV jest konsekwencją wygranego przez AMS w listopadzie ub.r. przetargu na obsługę powierzchni reklamowych w wagonach metra. AMS i San Markos współpracują od października 2006 roku. W kwietniu ub.r. podpisały umowę o stałej współpracy.(TW, 18.06.2008)










