Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwycięzcy kategorii Promo i Direct

BBDO New York oraz JWT Mumbai to pierwsi zwycięzcy głównych nagród na tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions.

Grand Prix konkursu Promo Lions przyznano nowojorskiej agencji BBDO za kampanię "Voyeur Integrated Campaign" zrealizowaną dla HBO. W tej kategorii najwięcej trofeów (8) zdobyły agencje z Nowej Zelandii oraz Stanów Zjednoczonych i Niemiec (po 6). W konkursie Direct Lions Grand Prix przyznano indyjskiemu oddziałowi JWT za projekt "Lead India" zrealizowany na zlecenie dziennika "The Times of India". Najwięcej nagród zdobyły agencje brytyjskie i australijskie (po 5). Tytułem „Direct Agency of the Year“ podobnie jak w ub.r. nagrodzono madrycką agencję Shackleton. (więcej) "Voyeur Integrated Campaign"
"Lead India"

(LL, 17.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.