Klienci Deutsche Banku będą mogli w jego placówkach oglądać telewizję
13.06.2008, 10:10
Deutsche Bank PBC we współpracy z agencją Ambient Infinity uruchomi w sierpniu własną telewizję o nazwie DB TV.
Klienci banku będą mogli ją oglądać we wszystkich 64 oddziałach, w godzinach otwarcia placówek, czyli od 9 do 17. DB TV będzie pokazywać analityków Deutsche Bank PBC i ekspertów zewnętrznych komentujących rynek finansowy oraz prezentować ofertę banku. Poza tym specjaliści wyjaśnią najtrudniejsze pojęcia bankowe i udzielą rad, np. jak wziąć kredyt. Program obejmie także relacje z wydarzeń kulturalnych, biznesowych czy sportowych, sponsorowanych przez Deutsche Bank PBC. Program ten zajmie w sumie 30 proc. całego czasu antenowego – jego połowa zostanie przeznaczona na retransmisje jednego z kanałów informacyjnych. Deutsche Bank na razie nie zdradza, jaka to będzie stacja, ze względu na badania konsumenckie, które będą miały znaczenie przy podejmowaniu decyzji o jej wyborze. Z naszych informacji wynika, że wybór padnie prawdopodobnie na TVN CNBC. Dodatkowo na dole ekranu pojawią się dwa paski, gdzie w czasie rzeczywistym podawane będą informacje z giełdy oraz pogoda. Pozostałe 20 proc. czasu wykorzystane zostanie na reklamę. Czas reklamowy dla wszystkich zainteresowanych sprzedawać będzie biuro reklamy agencji Ambient Infinity. Infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku (42-calowe ekrany LCD Toshiba połączone z systemem nagłośnieniowym marki Panaphonic). We wdrażaniu projektu Deutsche Bank i Ambient Infinity wspiera firma informatyczna Wincor-Nixdorf.(MŁ, 13.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










