"Auto Motor i Sport" w nowej formule i droższy o ponad 1,50 zł
13.06.2008, 10:00
20 czerwca trafi na rynek miesięcznik motoryzacyjny "Auto Motor i Sport" (Motor-Presse Polska) w odmienionej formule. Nowa koncepcja magazynu i odświeżona szata graficzna zostaną następnie wdrożone w edycjach tego tytułu w innych krajach.
Pismo ma nadal prezentować testy i rubryki z przeglądem rynku, ale w mniej katalogowy sposób. Pojawi się więcej tematów motoryzacyjnych w mniej klasycznych ujęciach (prezentowane będą np. auta o charakterze kultowym), wywiadów na wyłączność, wyników testów z komentarzem redakcyjnym, a także treści tworzonych przez użytkowników strony Auto-motor-i-sport.pl. Miesięcznik zyska na objętości (minimalną liczbę stron zmieniono ze 100 na 132) oraz zwiększy format (z 215 x 280 mm do 225 x 285 mm). Wprowadzono klejony grzbiet i lakierowaną okładkę. Zmiany wpłyną na cenę egzemplarzową – wzrośnie ona do 8,50 zł (obecna 6,99 zł). Pomimo podwyżki wydawca chce utrzymać sprzedaż na obecnym poziomie. Relaunch magazynu wesprze kampania w Internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska) i prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Średnie rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym kwartale wyniosło 48 355 egz. (ZKDP).(AW, 13.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










