Polsat News w ocenie rynku
13.06.2008, 09:54
Debiut kanału informacyjnego Polsat News rynek ocenia w miarę dobrze. Zastrzeżenia dotyczą przede wszystkim prowadzących serwisy.
- Polsat News ruszył w najbardziej dogodnym momencie. Polsat posiada prawa do Euro 2008, dzięki czemu na antenie kanału informacyjnego oglądać można bramki z meczów – uważa Amelia Łukasiak, szefowa serwisów informacyjnych w telewizji Puls. - Dobrze dobrana jest kolorystyka studia i oprawy graficznej. Minusem jest na razie serwis informacyjny. Te same wiadomości pojawiają się w ciągu dnia kilkakrotnie. Brakuje autorskich tematów – uważa Łukasiak. - Te bramki pojawiają się też na innych antenach Polsatu. To nie jest kluczowe dla powodzenia stacji – podkreśla natomiast Piotr Piętka, wiceprezes domu mediowego Starcom. – Widać jednak, że w Polsat News zainwestowano dużo pieniędzy. Wpompowano je chociażby w oprawę graficzną stacji - dodaje. - W Polsat News dostrzec można pewne zmagania z materią, które TVN 24 ma już za sobą – uważa Paweł Moskalewicz, zastępca redaktora naczelnego ”Przekroju”, i wymienia m.in. widoczną tremę prezenterów i reporterów, brak profesjonalnego luzu oraz małe zgrzyty techniczne. - Ciekawa jestem, jaką drogę wybierze Polsat News. Czy podobnie jak TVN 24 jedną trzecią ramówki poświęci konferencjom prasowym, czy może jednak zamiast podporządkowywać się grafikom polityków, postawi na ambitne projekty - zastanawia się Amelia Łukasiak z Pulsu. - Polsat News będzie nadganiał siedem lat (w 2001 roku ruszył TVN 24 - przyp. red.), ale nie jest na straconej pozycji. W dziedzinie telewizji informacyjnej wymyślono już prawie wszystko, teraz chodzi o to, by newsy dostarczać szybciej i bardziej profesjonalnie od konkurencji - mówi Moskalewicz z ”Przekroju”.(KOZ, 13.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










